Bostanistas.gr : Ιστορίες για να τρεφόμαστε διαφορετικά

Διαβαστε

Το χαλούμι έχει περισσότερες θερμίδες από το μπρι!

Διαφήμιση

Twitter | Facebook | Google+ |

Διαφήμιση

Η λαχαναγορά στην πόρτα μας

της Χριστίνας Ταχιάου Παραγωγοί + προϊόνταλαχανικά

Κανονικός λαχαναγορίτης. Ξυπνά μέσα στα μαύρα σκοτάδια, για να είναι στις 5 στην Κεντρική Λαχαναγορά και να διευθύνει την επιχείρησή του, στην οποία απασχολεί 8 άτομα. Σκέφτηκε, ότι δεν μπορεί ν'αρκεστεί σε κάτι λιγότερο από την καινοτομία κι έφτιαξε μια μοναδική υπηρεσία: παράδοση λαχανικών κατ' οίκον, με τη δυνατότητα παραγγελίας μέσω ίντερνετ. Με ISO, παρακαλώ!

"Είμαι ερωτευμένος με τη δουλειά μου, είμαι γεννημένος γι' αυτό που κάνω, γι' αυτό είμαι και καλός", λέει ο Θωμάς Δελιόπουλος. Νέος άνθρωπος, με το μαλλί μακρύ, πρώην αθλητής, τους τελευταίους μήνες εγκατέλειψε αυτοκίνητο και μηχανή και μετακινείται αποκλειστικά με το ποδήλατο. Αν σκεφτεί κανείς, ότι η Κεντρική Λαχαναγορά της Θεσσαλονίκης είναι έξω από την πόλη, το εγχείρημα της καθημερινής μετάβασης με ποδήλατο φαντάζει σχεδόν άθλος. "Μ' αρέσει τρελά", λέει. "Το απολαμβάνω αφάνταστα, άσχετα με τον καιρό". Τελικά, άμα νιώθεις, ότι είσαι ερωτευμένος με τη δουλειά σου, είσαι ερωτευμένος με τη ζωή.
Η επιχείρησή τους είναι οικογενειακή. Ο Θωμάς μεγάλωσε μέσα στα ζαρζαβατικά και τα φρούτα. "Από 12 ετών είμαι στη Λαχαναγορά. Ξέρεις γιατί είμαι τόσο καλός σ' αυτό που κάνω; Επειδή έχω ένα Βλάχο πατέρα, ο οποίος επέμενε να μάθω τα πάντα. Από παιδάκι ξεφόρτωνα καρπούζια. Αν είσαι αφεντικό και δεν ξέρεις τη δουλειά του υπαλλήλου, δεν είσαι αφεντικό!"

Σαν χώρο, τη Λαχαναγορά την βρίσκει "λίγο πιο ειλικρινή. Πλέον έχουν μπει πολλοί νέοι άνθρωποι και το επάγγελμα έχει εξευγενιστεί".

Απ' το site froutodelia, ο πελάτης μπορεί να παραγγείλει με μίνιμουμ ποσό μόλις 12 ευρώ! Τα είδη θα έρθουν στο σπίτι του ολόφρεσκα, περιποιημένα και λαχταριστά. "Το ζήτημα της ποιότητας είναι για εμάς το πρώτο. Ο πελάτης πρέπει να είναι σίγουρος, ότι θα πάρει πρώτης ποιότητος προϊόν. Εάν παραγγείλει κάποιος και δεν του αρέσουν αυτά που θα του πάμε, μπορεί να μην τα παραλάβει. Να σου πω, ότι στον ενάμιση χρόνο λειτουργίας της υπηρεσίας μας αυτής, σε 10.200 παραγγελίες, είχαμε μόλις 4 επιστροφές!" Κάθε Δευτέρα πρωί, οι πελάτες παραλαμβάνουν σπίτι τους τον νέο τιμοκατάλογο για την εβδομάδα. "Η σχέση ποιότητας - τιμής είναι μεγάλη υπόθεση στη δουλειά μας".

Ο Θωμάς Δελιόπουλος εκτός από ερωτευμένος είναι και είναι υπερήφανος για τη δουλειά του. "Οι τεχνολογίες που έχουμε δεν υπάρχουν καν πανευρωπαϊκά. Η παραγγελία επιβεβαιώνεται με μήνυμα στο κινητό. Έχουμε ολοκληρωμένο σύστημα επιβράβευσης πελατών, υπάρχουν επιστροφές, ενώ δίνουμε μεγάλη σημασία στην εικόνα της εταιρείας και σε ζητήματα εταιρικής ευθύνης. Από μας οι πελάτες ζητούν να τους εμπνέουμε εμπιστοσύνη, να είμαστε συνεπείς και να παρέχουμε διασφάλιση ποιότητας. Τώρα με την κρίση, αλλάζουν οι καταναλωτικές συνήθειες, οι πελάτες είναι πιο ψαγμένοι. Αυτό είναι υπέροχο, διότι επιβραβεύουν το καλό!".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πρόσφατα άρθρα της Χριστίνας Ταχιάου

Πρόσφατα άρθρα στην κατηγορία 'Παραγωγοί + προϊόντα'